måndag 22 oktober 2007

Tändspolen trasig och bytt

Så var det klart! Pärlan är lagad. Det var visst en tändspole som var dålig. Den byttes i morse men han glömde att ringa, han försäljarn.... Ni trogna läsare vet vid det här laget vad jag tycker om sådana, särskilt de från skellefteå. Jo jag vet att ortnamn skrivs med versal men jag ids inte bevärdiga den där skitstan med det det ens en gång.

Den trevlige killen jag pratade med idag sa att det bara var att komma och hämta den i morgon. Det går inte sa jag. Ni får leverera upp den var mitt motbud. Mmmm Leif (försäljaren) får ringa er i morgon. Men det är klart att vi får ordna det, det var ju vi som klantade oss så..

Jaja den som lever får väl se. Först när bilen står på vår gård och fungerar felfritt tror jag att det är sant.

För övrigt hoppas jag följande för i kväll:

AIK vinner med 5 - 0
Djurgården förlorar med 0 - 6
Kalmar vinner SM

Jo, jag vet, jag skrev om det tidigare det där med kalmar och skämt men hellre de än dif och ifk!

Någonstans måste man ju dra en linje!

Inga kommentarer: