tisdag 23 oktober 2007

Snart klart med bilen (kanske)

Nu har han ringt, han försäljarn.

Han var mycket trevlig får jag lov att säga. Han bad om ursäkt en himla massa gånger men jag var hård och tog dem som en man. Fick honom att gå med på att leverera bilen hem till oss så i morron står den där. Förhoppningsvis alltså, fan vet vad som kan hända på vägen. Jag menar skellefteå är ju en rätt utdragen stad.....

Felet måste enligt han leif, ha uppstått mellan verkstaden och bilhallen efter evslutad servie. Fläckarna på parkeringen förklaras med att det ibland kan bli så efter service när filter o olja o allt sånt har blivit bytt. Nåja - tändspolen fixad, bilen blir hemkörd av han försäljarns brorsa i morron och det är fortfarande nybilsgaranti kvar, så det blir nog bra till slut.

Elinor lite bättre idag men fortfarande sjuk och jag har sovit utan att vakna hostande 2 ´raka nätter! Fast idag känner jag mig lite sämre men det kanske är en chimär?!

Ska börja fundera på en design för en carport nu när polon snart är hemma.

Måste ju ta hand om den nu när den är i nyskick! :)

Inga kommentarer: