fredag 30 november 2007

Skallebang

Det gör ont att ha ont i huvudet. Jag brukar inte ha ont i skallen särsklit ofta. Men nu har jag haft det i två dagar. Det suger! Nåja det är åtminstone bättre idag än vad det var i går. Då åkte jag hem på eftermiddagen. Var så jävla sänkt att jag stannade i Antnäs och tog en powernap i bilen. Bättre idag fast jag har dragit i mig en Eox. Grymt bra receptfri värktablett som jag kan rekommendera med varm hand.

Häpp! så har den här veckan gått. Avslutades i ett värkflimmer och med risk för nederbörd på väg hem. Ska väl egentligen inte klaga det är ju ändå helg nu. Fast, suck! På måndag drar en härlig evk karusell igång med mina trista och oambitiösa ettor. Tur nog för mig är kollegan mentor för de flesta av de lyckliga men jag får ju hjälpa och stötta henne plus att dra igenom mina egna små proppar.

Och med det bjuder jag er en god helg och önskar oss alla ett värkfritt återhörande!

Inga kommentarer: