tisdag 13 november 2007

Håhå jaja

Kära läsare. Om ni finns där - kommentera gärna när jag skriver något. Snälla! Det blir mycket roligare för mig åtminstone. Jag antar att det är någon mer än jag som har klickat in sig på min lilla blogg. Nä- Det ÄR inte jag ensam som svarat för alla träffar på min fina eldsräknare.

Annars så är förberedelserna i full gång inför femårskalasen på lördag. Japp, efter myckna diskussioner bestämde den lilla damen att både barnkalas och vuxenkalas blir på Lördag. MEN hon vill förstås ha presenter på Fredag också, då hon fyller år. Smart egentligen, att dra ut på det. Jag menar det måste ju presentmaximeras såklart!

Hmm, kanske skriver jag inte så intressant... Eller inte nog spirituellt, eller är mina ämnesval måhända nog så trista för de flesta?! Ska kanske försöka bredda mig och hålla en högre nivå på språk och ämnesval.

Eller så kan jag ju berätta för folk att jag HAR en blogg.. Ack och ve - vad svårt det blev nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag röstar på att du faktiskt berättar din skamliga hemlighet dvs att du har en blåg :) Men. (ser du vilken fin mening jag skrev) jag håller med om att för få kommenterar.

Frida sa...

åh, jag skrev en lång kommentar nu men det blev knas på sidan...kontentan var i alla fall att allt är facebooks fel. (inte mitt - jag är ett oskyldigt offer!)