fredag 11 april 2008

Feelgood?

Hmm. Det känns som om jag varit lite arg i mina senare inlägg. Eller är det måhända ett normaltillstånd snarare än ett övergående fenomen? Jag antar att det kan bli en del här eftersom jag ju inte kan belasta E. med precis alla åsikter jag har om allting. Jag vill mena att det nog skulle vara en övermäktig uppgift för vem som helst och jag vill ju gärna att min kära bättre hälft ska vara glad på mig.

Idag ska det dock inte handla om saker jag är arg på även om jag VAB:ar med Moa. Liten febersläng men inte något värre verkar det som. Och det kan ju få en att må rätt bra, det att det inte är något värre alltså.

I går var en kjempegrejt dag! Jag och tre kollegor var för en dag skidproffs. Eller, ja nåja, inte riktigt men nästan! Vi hade friluftsdag och åkte med elever till Kåbdalis. Meteorologerna hade lovat mulet och kanske lite snö. Vi hade strålande sol, ett par minusgrader, lätt vind och pisterna låg i ett perfekt manchestermönster och väntade vid ankomst.

Ibland har man ett bra jobb! Vi åkte fort, mycket och i stort sett bara där det var brant. Det var en grym dag och jag kände mig fantastiskt stärkt och upplyft på väg hem i bilen. Efter sol kommer dock regn. (eller är det tvärtom? skitsamma- för mig är det ibland så i alla fall)

Har ju en del träningsvärk idag då. Stel som en trettonåring på våga stuffa dans. Fast i motsats till honom har jag åtminstone redan haft mitt roliga!

:)

Inga kommentarer: