lördag 1 mars 2008

Fix o Fog och längd

Koolt! Har inte snusat något på mer än två veckor!!!! Det hela går faktiskt väldigt mycket bättre än jag trodde. Kanske har jag lite karaktärsstyrka ändå ;) Eller så har jag bara så kraftig delirium att jag inbillar mig. Hursomhelst har jag då inte tagit någon snus sedan 14/2! (Såvitt jag vet i alla fall)




Nu är det kaklat och nästan klart. Kvar är att skaffa list och nya elkontakter. Jag är rätt nöjd med resultatet. Kanske är kaklet för ljust och/eller inte nog blankt? Eller så är det bara mina första tankar om kaklet som fortfarande håller sig kvar någonstans där långt framme i hjärnbarken. Det ser nog bra ut ändå! Tänka sig förresten att fogningen skulle vara det svåraste med att kakla. Jag trodde det skulle vara knepigast att få allt rakt men det gick rätt lätt. Att foga snyggt och bra visade sig vara mycket värre!




Jaja så här blev det i alla fall. Vi ska sätta eklister, byta belysning och dra dit några nya stickkontakter innan allt är färdigt men detta kan kanske ge en idé om hur det kommer att se ut:







Vi var till Coop med kidsen för skidtävling utan tidtagning idag. Två varv runt Coop blev det för Ella och granntjejen men som vanligt skulle Moa vara värst och drog runt ett extra. Det är ju grymt med så mycket snö! Förhoppningsvis håller sig vintern hela Mars. Det vore i alla fall väldigt kul.






I morron åker vi slalom. Åtminstone om jag får som jag vill.






Det finns FOG för att tro att jag ska få det! (Sorry...:) )

1 kommentar:

Frida sa...

Vilken härlig målbild på Ella!