torsdag 20 mars 2008

LOV LOV LOV LOV LOV LOV

Det kan inte nog ofta upprepas, detta underbart sköna ord. Dagar som denna uppskattar jag verkligen mitt yrke. :)

Vi fick till och med sluta tidigare idag! kl 15.00 fick vi packa ihop och dra. Det var så grymt bra att komma hem före sex för en gångs skull. Hann t o m åka några kilometer längd med Moa före middag. Hehe om ni trodde att schlageryran var över för detta år har ni förresten ingen som helst aning om vad som händer i hem lik vårt. Årets heta favoriter snurrar sig varma i spelaren och brudarna skrålar med i karaokemickarna. Varför vi ens kom på tanken att köpa karaokeprylar är just för tillfället en gåta men det är ju lite kul att höra en fem, och en åttaåring skrika " Dunka dunka och en jävla massa sprit". Tycker jag i alla fall men jag kanske är konstig som uppskattar det humorisktiska i det!

Det finns just nu så ofantligt mycket galenskap att skriva om men jag tror det få vänta till en annan dag för jag vet upriktigt sagt inte vad jag ska börja med. Dessutom vill jag koncentrera mig på ledighetsavnjutning på maxfart i kväll.

Så slutligen: återkoppling (nån mer som stör sig hårt på just DET ordet?) från förra blogginlägget - I stället för att svulla ut som förra lovet ska jag röra på mig varje dag. Ett nytt SPORT lov ska det bli. I hälsans tecken ska undertecknad leva. Jajamän!

Fast i kväll måste man ju fira! Vin o chips!

I morron är en annan dag......... :)

Inga kommentarer: