fredag 7 mars 2008

Diarrhoea!

Är inte så kul. Varken att ha själv eller att torka upp från en säng mitt i natten. Stackars Ella har drabbats av dagisepidemin. Tja det verkar bättre nu i alla fall så det finns hyfsat hopp om en lugn natt.


Tre veckor utan det bruna giftet! Hurra för mig!!!!!!!!!


Tror mitt humör börjar bli bättre dessutom, fast igår kände jag mig lite som Gollum. Skillnaden var väl att min gamla Ettandosa kändes som min P R E C I O U S och jag kände ett plötsligt och omåttligt starkt beov att krypa runt i en grotta och skratta omotiverat mycket och konstigt.


Onico Pepparmint! Is the shit!


Har vart duktig annars också: 7 km skidor i eftermiddag. Inte så mycket att skryta med kanske men fan vad trött jag blev. Jag hade optimala skidor: Bakhalt och dåligt glid. Fick mig att börja längta igen;


M Y P R E C I O U S...........


1 kommentar:

Elinor sa...

Will you be my cave-man? Eller kanske min Älvsbyman? Eller är dessa två egentligen samma sak? Då vet vi i alla fall vad vi äter till lunch i morgon ... Rå fisk så klart! Mums.