onsdag 12 mars 2008

Kalasveckan börjar nu

PUH! Magsjukan avklarad för denna gång (ta i trä och kasta salt och allt annat) Moa fick också men jag och E har i alla fall klarat oss.

När vi nu alla har blivit friska så börjar den årliga Rönnbäckska kalasveckan. Först ut idag är E. Grattis gumman! Näst i tur är sedan Moa på Lördag med dubbelkalas och sist men äldst är det eder undertecknad. När och hur mycket är egentligen inte så nödvändigt för det är väldans ojämt och jag är inte riktigt lika föseldagsfirarsugen som hustru och barn.

Och nej go vänner! - det beror inte på åldersnoja eller begynnade fyllajämtkris. Sedan vi fick barn har jag bara hunnit bli less på föseldagsfirande när det är min tur. Detsamma gäller för övrigt de flesta i vår närhet antar jag. Utom barna då - vad dem anbelangar kunde det nog vara kalas varje dag.

Livet e en fest!

Åtminstone denna vecka

3 kommentarer:

Elinor sa...

Tack!

Anonym sa...

Å eftersom E-flickan blivit ett år till på skalan så är du det oxå snart... Tja, tänk vad tiden går. Jippie! Eftersom jag e för lat för att skaffa mig ett blogg-id säger jag det så här: Grattis på föllsedan från tant Maria i Götet (Som frenetiskt trycker ner tendenderna till ålderskris med hjälp av alla lagliga medel hon kan lägga vantarna på!)

Anonym sa...

Tack Maria! Jag tror att vi e sånna som aldrig egentligen blir gamla :) Så du kan nog vara lugn! Förresten kan man klicka i alternativet Namn/URL och skriva sitt namn bara.