fredag 22 februari 2008

Nä - det är inte synd om mig!

Det kanske kunde verka så efter mina två senate inlägg men det är väl egentligen bara rätt åt mig! Är huvudet dumt... Annars går det faktiskt rätt så bra. Med snusslutandet i alla fall.

Jag är däremot fruktansvärt less. På jobbet och på eleverna. Det har varit en superseg vecka.

Sportlov! Ah! En av fördelarna med att vara lärare. En annan är snälla och trevliga elever som säger snälla saker och gör ännu bättre grejer.

Snart är det hemgång. Vin blir det i kväll, eller öl. Hmm - svårt val. Vet inte vad vi ska käka så det får bli avgörande. Nu ska jag försöka undvika att jobba en stund innan jag tar mitt pick och mitt pack. Åkte skidor i går igen. Det var fruktansvärt bra. Kände tekniken sitta lite för första gången detta år och det var ju en skön känsla.

Film ikväll? Eller kanske på spåret? Eller kanske lite bok? Nått blir det men vad vet jag inte.

Det enda jag vet är att jag inte ska snusa. För jag är ingen smutsig nikotinist längre. Vit som snö är jag! Jajjamänsan!

1 kommentar:

Elinor sa...

Bara lite? Fast nu är det ju spårrtlåååååv!! Kram