måndag 11 februari 2008

HA!

Jag visste det. Fejsbook ÄR en gigantisk scam från microsoft i syfte att skapa världsherravälde. Inte nog med att Bill Gates per automatik äger de kort du publicerar på fejsstället, han raderar inte dina uppgifter om du försöker att slingra dig ut ur greppet:http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1815365.ab

För att ta det hela från början. Jag var givetvis mot hela tanken redan första gången jag läste om den. Dels för att det var microsoft, dels för att det så snabbt blev en fluga. Sedan kom det fram att när du väl publicerat en bild hade du inte längre rätt till den. Vid det laget tyckte jag att det började lukta konspiration lång väg.

Jo jag gillar sådana - konspirationer alltså. Gissa om jag nu kan sitta här och gotta mig. Jag känner mig förstås ytterst självgod eftersom jag så här långt inte har haft något annat än rätt. Microsoft försöker ta över världen, det är ju rean välkänt, och du medverkar till det kära fejsbokare! Men inte jag hehe! Du som en gång har börjat fejsbooka kommer att vara fast för evigt.

Resistance is futile! MOHOAHAHAHAHA!

Inga kommentarer: