onsdag 15 oktober 2008

Ordning och reda







Jo, jag klantade mig i mitt förra inlägg. Som min ordningsamme vän anders upptäckte så stämde inte riktigt ordningen på GW:s böcker. Den första boken i trilogin är "mellan sommarens längtan och vinterns köld". Så långt allt gott och rätt. Den andra boken heter däremot "en annan tid, ett annat liv" Och den ser ut så här:




Jag vill härmed be alla känsliga läsare om ursäkt och samtidigt lova att jag hädanefter ska göra mitt bästa för att liknande saker fortsättningsvis nogsamt ska undvikas.







Till sist vill jag även uppmärksamma årets hittils mest underhållande boktitel :" Jag sköt Paulo Coelho" av Staffan Vahlquist. En sådan titel kräver helt enkelt att jag kanske redan i kväll måste beställa den från min olokala bokaffär på internet.




Äntligen någon som tar bladet från munnen och behandlar den där kvasifilosofiska fjanten på ett sätt han förtjänar! Heja!

Inga kommentarer: