fredag 22 augusti 2008

OS och jobb

Det enda som är bra, alltså riktigt bra hittils i OS är fan Jörgen Persson. Vilken hjälte! 42 år och fem avverkade OS senare är han i sitt livs form och har tagit sig till semifinal i en av de svåraste sporterna och dessutom i vargens egen kula. Vargen är nog förresten lite rädd för den vandrande vålnaden Persson. 

För kluftan gick det som jag trodde. Bara tre hopp i finalen. Hon borde alldeles uppenbart ha hållit sig till sjukampen men det är ju förstås bara vad jag tycker det. 

Om bibblo kommer nästa gång för det kräver bilder och de har jag tyvärr inte till hands just nu i skrivande stund eftersom jag sitter på jobbet och frenetiskt försöker undvika allt vad arbete heter såhär i veckans sista skälvande timmar.

Så vi hörs snart i en dator nära dig och då kommer det ni alla väntat på. Ja eller i alla fall ska jag berätta allt om våra sköna prettoplaner så boknördar vi är.

Inga kommentarer: