söndag 2 november 2008

Nu kan man kommentera

Det hade blivit något konstigt med kommentarsgrejen så att man var tvungen att ha ett konto här eller där för att kunna kommentera. Det var ju inte menigen. Jag skulle egentligen bara fixa sån där ordverifiering så att jag slapp få spamkommentarer.


Hur som helst kan alla nu kommentera -så gör det då! Det är ju mycket roligare att skriva om någon ids läsa. Kanske skriver jag för långa eller för tråkiga inlägg!? Ska försöka vara kortare och kärnfullare, samt ha med fler bilder för jag tror att jag ska försöka förnya mig åtminstone lite grand nu när jag har en frän och fin bloggmobil. Eller kanske bara för att liksom.


För övrigt förlorade Pool på övertid borta mot Londons näst äckligaste sopgäng. (Tottenham) Orättvist efter flera solida träffar i virket och ett klart chansövertag.


Skit! Jaja, ligan lever i alla fall. Samma poäng som fucking Chelsea när halva hösten är avklarad. Kanske, kanske kan det här vara vårt år? Fast fan tro´t. det är jobbigt det här med att vara ett fan. Gnaget har ju inte direkt dominerat allsvenskan och Luleå Hockey har ju haft en rätt skakig säsongsstart. En tröst är ju att rätt få fans hela tiden är lyckliga och glada och ibland är det väl så att lidande och glädje hänger ihop på ett rätt logiskt sätt.


You´ll never walk alone, som de sjunger på Anfield road där i staden vid leverpölen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vill du inte ha ordverifiering mera? Fin mobil du har!