tisdag 10 juni 2008

Daniel Andersson.......

Jävla, jävla, jävla skitjävla fan helvetes skit!

Den fege fan Lagerbäck har tagit ut Daniel "bakåtpassningen" Andersson mot grekerna. Källström är tydligen inte nog bra defensivt. Jaha? Vad fan är hans existensberättigande i truppen då? Hur kan han klara sig i Lyon där väl ändå Juninho är hyfsat mer offensiv men Kim ändå är ordinarie. Missförstå mig inte: jag är verkligen inte, och har heller aldrig varit, Källströms förste eller störste förkämpe. jag tycker att han har mycket att bevisa i blågult. Trots det föredrar jag honom framför D. Andersson alla dagar i veckan och två gånger en tisdag som denna.

Till råga på allt har han dessutom tagit ut en 36? årig matchotränad yttermittfältare som högerback. Att det sedan blev Chippen i stället för Sebbe Larsson är väl egentligen inte så mycket att snacka om men jag hade gärna sett vad Larsson kunde göra i en sådan här match.

Ett problem vad mig anbelangar med en sådan här uttagning är att det blir fel på något sätt hur det än går om en timme. Har jag rätt så vinner vi kanske inte (och DET vill jag ju verkligen inte). Har jag fel får fegskapet till fkapten vatten på sin kvarn och fortsätter med galenskapen.

Nu känner jag ångesten komma krypande. Pulsen är på väg upp. Snart matchstart och jag hoppas vid Zlatan att vi vinner så att vi är med i turneringen åtminstone några dagar till.

Om två timmar vet vi..

Inga kommentarer: