söndag 30 september 2007

Snart måndag

Jaha, så var det Söndag kväll igen. Helgen som klyschan så tydligt säger alldeles för kort. Mer än vanligt den här gången känns det som. Vill verkligen inte jobba imorrn men pengarna känns ju alltid lika sweet den 26:e så. Letar egentligen efter en bil men har faktiskt inte iddats i helgen. Blev för besviken på mig själv efter förra helgens eskapader. T o m E. blev less på mig för att jag inte klarade av att bestämma mig för någon av de flera helt fina bilarna vi såg på. Vet inte vad som har hänt. Jag brukar ha alldeles för lätt att bestämma mig i vanliga fall. Tja jag antar att vi får ta nya tag nästa helg för under veckorna hinner man ju inte göra annat än jobba och vara pappa. Det enda som nog är lite trist med nya jobbet är ju att jag åker före fan och kommer hem rätt sent.

Och så förlorade gnaget igen, eller de förlorade inte men en pinne mot surjävlafiskarna från Götet känns som värre än en förlust. (GAIS kallas för Makrillarna, upplysning för alla som inte är riktigt lika sportnördiga som vissa andra) Jag menar de kommer till Råsunda och tråkar ihjäl alla. Vafan är poängen med att spela boll om man inte vill spela? Jag är rätt besviken på Rolle N! Trodde han ville mer än styra ett grisgäng.

Iggulden boken är väldigt, väldigt, väldigt bra. Lägtar nästan till och med till bussen bara för att få läsa ifred.

Ska lura barna i säng på något sätt nu.

Å i morrn äre måndag! Tjoho:-)

Inga kommentarer: