fredag 23 januari 2009

Tra la la

Det är Fredag! Som om ni inte visste det. Eller det kanske till och med kan vara någon helt annan dag beroende på vilken dag det är när ni läser detta, alternativt beroende på hur ofta efter detta inlägg jag skriver något mer på min blogg.

Hur som helst är jag så klart mycket glad för att det är fredag. Det är skönt.

Jag hade bakhalt som jag vet inte vad igår. Jag ska köpa klister.

I Kväll blir det lets dance med tjejerna, popcorn och kanske ett glas vin. Jag hejar på Laila Bagge för hon har minst kläder på sig och det tycker jag attt man kan premiera. Annars hejar jag på Magnus Samuelsson för att han är gigantisk och för att man bara måsta visa tillbörlig respekt för världens starkaste man. Därför hejar jag såklart även på George Scott. En världsmästare i boxning muckar man ju liksom inte med. Tänk om man en gång skulle råka träffa på honom i någon ruffig träningslokal och råka säga att man höll på Hasse Aro eller Kitty....

Eftersom jag redan har Karlssons ska jag nu införskaffa lite rött och blått klister liksom kanske en gul och en blå burk med fästvalla. 

Snart drar jag från det här stället. Har ett nytt wii golfspel som väntar där hemma.

Fore! pis ut!

Inga kommentarer: