fredag 4 september 2009

Fredagsmys


Jag och tjejerna är förvisade från hemmet i kväll. E har middag med sin bokklubb så det är iofs lika bra att hålla sig borta. Inser just nu att jag borde haft med mig min utmärkta bok av stuart mcbride. Hans nya är riktigt vass! Det är dessutom inte ihållande regn där i aberdeen där böckerna om logan macrae utspelar sig. Ok nu hade jag fan behövt öronproppar också! För inte nog med att det är en massa skrikande barn överrallt, nu har det dragit igång skön charterunderhållning modell outhärdlig! Hade jag inte haft barnen med hade jag supit till o startat upplopp. Ibland undrar jag om man inte offrar sig lite väl mycket för barnen. Min gräns har i alla fall nåtts när artister som inte ens får jobb på mallis drar på med gamla musikalnummer. Snälla någon- ge mig ett järnrör. . .

Inga kommentarer: