måndag 8 juni 2009

Cup


Jag har gått och blivit bonuscoach till moas lag. Det behövs minst två ledare i varje lag när det är match. Så jag har anmält mig frivillig kan man tänka sig! I alla fall var vi och spelade examenscupen. 2 vunna och en oavgjord var söndagens facit. Inte illa, tjejerna och vi ledare var nöjda. Det är ju väldigt kul och samtidigt rätt jobbigt att dubblera men dels är det kul att va med moas lag också, och dels handlar det ju om att skaffa sig all tränarerfarenhet man kan få så snabbt som möjligt. Med tanke på hur bra det går för lagerbäcks gäng, kanske det snart finns en öppning för en driven, entusiastisk och ivrig demontränare från flickor 02? :)

2 kommentarer:

Unknown sa...

å vilka fina tröjor!
lycka till med coachandet

Kungen, läraren med ett omtänksamt hjärta! sa...

Ojoj, lönesamtal och annat nerbrytande så här i terminens sista självande minuter! Känner verkligen att jag kommer att sakna dina vänliga "fuck you" - tecken till mig i korridorerna nu när sommarlovet nalkas. Men men, det kommer en morgondag, både för dig och mig - får vi hoppas!
Och jo, du borde fått plats på tränarbänken ikväll iallafall, jag menar Malta; hur mycket skada kan en pitebo göra i en sån match egentligen... Puss puss